Možnosti platby a doprava

SPÔSOB PLATBY

  • Bankovým prevodom / vkladom - na základe prijatej zálohovej faktúry na nižšie uvedený účet. Pre urýchlenie dodania tovaru nám po zaplatení zálohovej faktúry zašlite potvrdenie o úhrade e-mailom na styrcon@styrcon.sk

Banka: Československá obchodná banka, a.s.
Číslo účtu: 4027120238 / 7500
IBAN: SK70 7500 0000 0040 2712 0238
SWIFT: CEKOSKBX
Variabilný symbol: číslo zálohovej faktúry

  • Na dobierku - týmto spôsobom sa dá platiť len za niektoré produkty.
  • V hotovosti / platobnou kartou - v sídle našej spoločnosti. Na základe tejto úhrady Vám bude tovar dovezený alebo si ho budete môcť obsobne vyzdvihnúť. 

 

DOPRAVA

  • Zatepľovací systém STYREXON a jeho komponenty, cementové zmesi a výrobky z polystyrén-cementu

Auto do 3,5t      0,8 €/km obojsmerne z Jelenca (pri Nitre) 
Kamión do 24t     1,3 €/km obojsmerne z Jelenca (pri Nitre)
Osobný odber:   Styrcon s.r.o., Hlavná 71, Jelenec

Všetky uvedené ceny sú s DPH

 

VŠEOBECNÉ PREPRAVNÉ PODMIENKY

Každý odberateľ výrobkov v súlade s ponukou dodávateľa má nárok na doručenie objednaného tovaru na nim určené miesto vykládky v rámci SR pri splnení nasledujúcich podmienok:

  • Preprava je dodávateľom zabezpečovaná prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
  • Termín dodania do 2 až 5 dní od akceptácie objednávky.
  • Tovar môže byť doručený kedykoľvek v priebehu uvedeného termínu do 18,00 hod.
  • Uvedené ceny platia len pre prepravu v období keď vonkajšia teplota neklesne pod +5 0C. Pri nižšej teplote bude cena za prepravu stanovená individuálne.
  • Odberateľ je povinný zabezpečiť prebratie zásielky. Ak doba vykládky presiahne 1 hodinu je odberateľ povinný uhradiť náklady s tým spojené.
  • Dodávateľ nie je povinný zabezpečiť manipulačnú techniku na vykládku tovaru.
  • Ak sa nebude v dobe doručenia nachádzať na adrese doručenia žiadna osoba oprávnená prevziať zásielku, prepravca odvezie zásielku späť  k dodávateľovi a ten je oprávnený náklady preúčtovať odberateľovi.
  • Reklamáciu zásielky z titulu dopravy (poškodený, chýbajúci tovar, zámeny, poškodený obal výrobku, oneskorený dovoz, atď.) je odberateľ povinný uviesť pri prevzatí tovaru, zaznamenať ju do sprievodnej dokumentácie prepravcu a bezodkladne oznámiť dodávateľovi. Pri neskoršej reklamácii sa vystavuje riziku, že reklamácia nemusí byť dodávateľom uznaná za oprávnenú.